مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-24اقتصادي

آغاز بازطراحی و تجهیز کتابخانه مرکزی خرم آباد


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی لرستان گفت: بلافاصله پس از تکمیل فاز اول ساختمان کتابخانه مرکزی خرم آباد با مساعدت نهاد کتابخانه های عمومی کشور روند بازطراحی و تجهیز این کتابخانه آغاز شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی لرستان گفت: بلافاصله پس از تکمیل فاز اول ساختمان کتابخانه مرکزی خرم آباد با مساعدت نهاد کتابخانه های عمومی کشور روند بازطراحی و تجهیز این کتابخانه آغاز شده است.

سیدسجاد راستخانه چهارم اسفند در کارگروه افتتاح کتابخانه مرکزی خرم آباد، با قدردانی از مساعدت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در تجهیز کتابخانه مرکزی خرم آباد، اظهار کرد: کتاب، زیربنای تمدن بشری است.

وی ادامه داد: به ویژه در عصر حاضر که روزگار دانش، تعقل، فرهنگ و تکنولوژی بوده، کتاب از بهترین وسایل ایجاد ارتباط به شمار می رود و به بیانی دیگر، حتی در روزگار دنیای مجازی، هنوز هم سخن مکتوب یا همان کتاب، وسیله بسیار خوب و ارزشمندی برای انتقال دانش ها، گسترش بینش ها و القای مفاهیم است.

راستخانه ادامه داد: مطالعه و کتابخوانی، کسب دانش و علم روز، بنای آغازین و زمینه ساز توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور و راه یابی ورود به دنیایی مملو از سعادت، خردورزی و آگاهی انسان هاست، هرگاه هدفمند و مبتنی بر خرد جمعی، هرکس در جایگاه اجتماعی خود در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازطراحی و تجهیز کتابخانه مرکزی خرم آباد

آغاز بازطراحی و تجهیز کتابخانه مرکزی خرم آباد