مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 12:102023-02-24ورزشي

صحبت های بانوان سپاهان بعد از نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال


سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال بانوان سپاهان در مورد نایب قهرمانی این تیم در لیگ برتر صحبت کردند.

- مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: شادی دختران ما نشان داد که فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم، باشگاه بزرگی مانند سپاهان نگذاشت جدایی بازیکنی برای ما مشکل ساز شود.

وی افزود: پشتوانه خوبی برای تیم فوتبال بانوان فراهم شد، خوشحالم که رسانه ها در فوتبال بانوان ورود کردند و بسیاری از چیز ها دیده می شود، عملکرد سپاهان گویای همه موارد بود.

ایراندوست تصریح کرد: برای تیمی که دو ماه از تشکیلش گذشته بود، طبیعی بود که در نخستین بازی فصل مقابل رقیب اصلی نتواند به آن چه که می خواهد دست یابد؛ البته در همان بازی به گواه آمار و آنالیزی که از این دیدار داشتیم، بیشترین مالکیت توپ به سپاهان اختصاص داشت.

سرمربی فوتبال بانوان سپاهان گفت: می توانست نتیجه بازی اول به شکل دیگری رقم بخورد، اگر جدول نیم فصل دوم را ببینید، سپاهان و خاتون بم هر دو 25 امتیاز کسب کردند و این نشان می دهد که سپاهان پرقدرت ظاهر شده است.

وی در رابطه با ادامه همکار ی اش با سپاهان گفت: با سرعت 200 کیلومتر به انزلی می روم تا استراحت کنم، تا یک ماه آینده در رابطه با شرایط فصل بعدی تصمیم گیری خواهد شد و باعث افتخار من است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت های بانوان سپاهان بعد از نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال

صحبت های بانوان سپاهان بعد از نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال