مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 11:162023-02-24سياسي

آیت الله حیدری:افتخارات و پیشرفت های بدست آمده در کشور به برکت وجود پاسداران است


آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله حسین(ع) و روز پاسدار در خصوص صفات امام حسین(ع) با اشاره به احادیثی از پیامبر(ص) و ائمه اطهار(علیهم السلام) بیان کرد: خداوند برای رسیدن بشریت به تکامل و معنویت الهی، قیام امام حسین(ع) را حتی قبل از ولادت ایشان طراحی کرده بود و در بدو تولد ایشان، پیامبر اکرم(ص) و حضرت فاطمه کبری(س) از سرنوشت ایشان در آینده در کربلا باخبر شدند.

وی در ادامه افزود: خداوند برای رسیدن بشریت به این هدف والا، باید الگویی عملی که دارای صفاتی چون عقلانیت، حماسه، عاطفه، مظلومیت، عزت طلبی، شهادت طلبی و کمک به مستضعفین است، قرار می داد و این صفات همه در وجود امام حسین(ع) نمایان بود.

نماینده مردم خوزستان در ادامه در رابطه با عشق ملت ایران به امام حسین(ع) گفت: افتخار ملت ایران و پاسداران، عشق و محبت به اباعبدالله(ع) است و این به آن معناست که شهادت طلبی و حرکت در مسیر ایشان، افتخاری است که بر پیشانی این ملت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به افتخار آفرینی های پاسداران در طول چند دهه انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: عزت و افتخارات بدست آمده در طول این مدت، به برکت پاسداران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حیدری:افتخارات و پیشرفت های بدست آمده در کشور به برکت وجود پاسداران است

آیت الله حیدری:افتخارات و پیشرفت های بدست آمده در کشور به برکت وجود پاسداران است