مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 11:152023-02-24اجتماعي

برنامه آموزش و پرورش برای بازنگری در فعالیت مدارس هیئت امنایی


رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی با اشاره به فعالیت مدارس هیئت امنایی گفت: سند تحول آموزش و پرورش به تربیت چند ساحتی می پردازد و تعامل مدرسه و خانواده نیز باید بر محور تربیت چند ساحتی باشد و ما هم در برنامه های خود به این سمت در حرکت هستیم که فعالیت .

- رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی با اشاره به فعالیت مدارس هیئت امنایی گفت: سند تحول آموزش و پرورش به تربیت چند ساحتی می پردازد و تعامل مدرسه و خانواده نیز باید بر محور تربیت چند ساحتی باشد و ما هم در برنامه های خود به این سمت در حرکت هستیم که فعالیت مدارس هیئت امنایی نیز در این مسیر قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد محمودزاده در گردهمایی انجمن های اولیاء و مربیان و مدیران برتر کشور که با شعار تربیت حکیمانه، حکمرانی خانواده برگزار شد، اظهارکرد: یکی از ارکان تربیت، خانواده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تأکید بسیاری برآن شده و ما نیز نباید از این رکن مهم تربیتی غافل شویم؛ بلکه به سمت برجسته سازی آن حرکت کنیم.

مسئله تربیت به عنوان هدف و غایت نهایی آموزش و پرورش، امر پیچیده ای است.

وی با اشاره به موضوع مشارکت و خانواده گفت: بیش از 60 موضوع درباره خانواده و مشارکت در سند تحول آموزش و پرورش مطرح شده است؛ همچنین در سند تحول دولت که به عنوان سند انتظار ابلاغ شد، چرخش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه آموزش و پرورش برای بازنگری در فعالیت مدارس هیئت امنایی

برنامه آموزش و پرورش برای بازنگری در فعالیت مدارس هیئت امنایی