مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 10:552023-02-24اقتصادي

سوالاتی درباره روابط ایران با چین و روسیه/ رادیو واکاوی می کند


مدیر رادیو گفت وگو اعلام کرد که اساتید و صاحب نظران روابط و سیاست بین الملل پنجشنبه ها ساعت 12:30 روی موج این رادیو از راهبرد نگاه به شرق می گویند.

- رضا کوچک زاده تهمتن مدیر شبکه رادیویی گفت و گو با اشاره به طراحی برنامه ای با محوریت راهبرد نگاه به شرق در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران به خبرنگار مهر بیان کرد: برنامه راهبرد شرقی با هدف تبیین ضرورت های تعمیق رابطه همه جانبه ایران با جهان شرق خاصه دو کشور قدرتمند چین و روسیه و تولید روایت علمی و منطبق با واقعیت در این خصوص طرح ریزی شده است.

وی در تشریح طرح این برنامه گفت و گو محور و تخصصی در رادیو گفت و گو که قرار است هر پنجشنبه مهمان مخاطبان خود در این موج رادیویی باشد، گفت: با گسترش نفوذ چین در بازارهای جهانی و تبدیل شدن این کشور به یک قدرت تراز اول بین المللی، که با به سرانجام رسیدن ابتکار کمربند و راه شدت به بیشتری خواهد یافت می توان پیش بینی کرد که تقابل آمریکا و چین نیز در آینده نزدیک وارد مرحله جدیدی شود.

ما در راهبرد شرقی قصد داریم با بررسی ابعاد مختلف ابتکارهایی که از سوی آمریکا به منظور ایجاد یک جبهه هم پیمان برای مقابله با تهدیدات چین شکل گرفته، به گفت و گو با اساتید و تحلیل گران روابط بین الملل با نگاه به شرق بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوالاتی درباره روابط ایران با چین و روسیه/ رادیو واکاوی می کند

سوالاتی درباره روابط ایران با چین و روسیه/ رادیو واکاوی می کند