مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 10:502023-02-24سياسي

مشهد الرضا مسرور در میلاد حسین(ع)


مشهد الرضا در سالروز میلاد شاه عالمین حضرت امام حسین (ع) مسرور و مشعوف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حرم ملائک نشین رضوی در ولادت سرور جوانان بهشت، آموزگار شهادت و مظهر شرف و عزت گلباران و چراغانی و میزبان جمع بسیاری از زائران شده است که در میلاد مبارک سلاله پاک بهانه خلقت، ذکر حبیبی یا حسین بر لب دارند و در صحن و سرای فرزند بزرگوارش حضرت ثامن الحجج صف بسته اند.

زائران رضوی در میلاد نور دو عین فاطمه و علی (علیهما السلام) یکدل در این حریم آسمانی و یکدل طائر حسینی با شور و شادی و اشک شوق بر گونه جاری، این ولادت را به محضر امام مهربانی تبریک می گویند و از شاه طوس و شاه نجف عیدی می گیرند، زیرا حسین ابن علی (ع) مظهر عشق و فداکاری متولد شده است.

به همین مناسبت امروز و امشب ویژه برنامه هایی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: مراسم سالروز ولادت حضرت سیدالشهداء (ع) و روز پاسدار، صبح امروز با قرائت دعای ندبه و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی آغاز شده و با مداحی و مولودی خوانی مداحان اهل بیت (ع) و شعر خوانی شعرای آیینی ادامه یافته است.

جشن شام میلاد امام حسین (ع) و شب میلاد حضرت ابالفضل (ع) حجت الاسلام شریعتی نژاد اظهار کرد: جشن شب میلاد حضرت ابالفضل العباس (ع) هم از ساعت 18 و 30 دقیقه آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد الرضا مسرور در میلاد حسین(ع)

مشهد الرضا مسرور در میلاد حسین(ع)