مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 10:052023-02-24سياسي

انقلاب اسلامی یک فتح الفتوح در انسان سازی و کادرسازی است


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر ضرورت روایت دارایی های انقلاب اسلامی که روایت پیشرفت است، گفت: انقلاب اسلامی یک فتح الفتوح در انسان سازی و کادرسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم افتتاحیه رویداد فرهنگی رسانه ای مبینا در مدرسه علمیه حضرت آمنه(س) قم اظهار کرد: خداوند به پیامبر اسلام(ص) می فرماید ما قرآن را بر تو نازل کردیم تا آنچه بر آن ها نازل شده را برای مردم تبیین کنی؛ خداوند قرآن را بر قلب پیامبر(ص) نازل می کند تا او برای مردم تبیین کند.

از این فرمایش مشخص می شود که به تعبیر مفسران فطرت بر انسان نازل شده و آن را نمی شناسد و انسان نیاز به خودشناسی دارد، بنابراین باید قرآن نازل می شد تا فطرت تبیین و انسان خودش را بشناسد.

وی یکی از مراحل جهاد تبیین را خودشناسی ذکر کرد و گفت: قضیه جهاد تبیین به عنوان جهاد آخرالزمانی و جهاد متصل به ظهور، جهادی است که ما را برای شنیدن آخرین حرف های ولی الله آماده می کند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در اندیشه های امام خمینی(ره) سه موضوع قابل بسط وجود دارد که باید خوب روایت کنیم تا مجاهد این عرصه باشیم؛ نخست روایت دارایی های انقلاب اسلامی (ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی یک فتح الفتوح در انسان سازی و کادرسازی است

انقلاب اسلامی یک فتح الفتوح در انسان سازی و کادرسازی است