مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 10:002023-02-24سياسي

«کردر رضوی» محور فرهنگی روستاهای کشور شد


مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) گفت: جشنواره آسمان هشتم در روستای «کردر رضوی» به عنوان محور رویدادها وبرنامه های فرهنگی در روستاهای کشور معرفی و توسعه داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در بندرعباس، مرتضی مریدی زاده مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) شب گذشته در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی آسمان هشتم در روستای کردررضوی  اظهار کرد: این جریانی که در روستای کردر رضوی شکل گرفته است، جریان همت  مردمی بزرگ مردان انقلاب است.

  وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: واقعه این قصه این است که مردم چه در این روستا و یا هر نقطه از ایران اسلامی در عرض ارادت خود به ساحت مقدس امام معصومین و پایداری در راه انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشته اند.

  مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) گفت: این انقلاب توسط مردم پیش می رود و ما که در کسوت مسئول قرار داریم لحظه به لحظه این گامهایی را که پیش می بریم را قدردان مردم باشیم وتوسط این مردم باید بتوانیم پرچم انقلاب اسلامی را به ولی عصر(عج) برسانیم.

  مریدی زاده عنوان کرد: اتفاقی که در روستای کردر رضوی  افتاده نمونه ای از حرکت الگو و نماد یک جریان سازی فرهنگی مردمی است چون این مردم هستند که پای اجرای این برنامه و کار ملی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کردر رضوی» محور فرهنگی روستاهای کشور شد

«کردر رضوی» محور فرهنگی روستاهای کشور شد