مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 09:302023-02-24سياسي

نخستین دوره بومی گزینی دستیاری کلید خورد/ ظرفیت پذیرش اعلام شد


مرحله بومی گزینی در چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی کلید خورد و داوطلبان این دوره می توانند از یکشنبه 7 اسفند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی صبح پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه 1401 با حضور 11 هزار و 67 داوطلب حاضر در جلسه برگزار شد.

نتایج اولیه و کارنامه داوطلبان 31 خردادماه 1401 اعلام و پس از برگزاری مرحله انتخاب رشته نتایج نهایی 22 شهریور ماه 1401 منتشر شد.

پس از اعلام نتایج با وجود اینکه بیش از 4 هزار نفر در آزمون دستیاری پذیرفته شده اند، به دلیل خالی ماندن ظرفیت در برخی از رشته ها، مرحله تکمیل ظرفیت برای این دوره از آزمون دستیاری با ظرفیتی حدود یک هزار و 500 نفر اعلام شد و نتایج مرحله تکمیل ظرفیت چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در 5 دی ماه 1401 اعلام شد.

بنابه گفته دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت مقرر شده است ظرفیتی برای پذیرش دستیاری به صورت بومی به دانشگاه های علوم پزشکی اختصاص یابد.

مرکز سنجش آموزش پزشکی و دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی شرایط مرحله بومی گزینی جهت اجرای قانون برقراری عدالت آموزشی در چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی را اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دوره بومی گزینی دستیاری کلید خورد/ ظرفیت پذیرش اعلام شد

نخستین دوره بومی گزینی دستیاری کلید خورد/ ظرفیت پذیرش اعلام شد