مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 08:502023-02-24سياسي

جامعه اسلامی مهندسین دارای دو بال سیاسی و فنی است


دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان گفت: در ابتدا فعالیت مان محدود به موضوعات سیاسی بود اما با تأکیدات رهبر انقلاب در تلاش هستیم تا بال فنی مهندسی مان را تقویت کنیم و در ادامه وزنی برای مجموعه نیروهای انقلاب باشد.

- رسول حامدیان دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان به مناسبت روز مهندس در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به فعالیت های این تشکل اظهار داشت: در سال 1370 کار را آغاز کردیم و 30 سال است که فعالیت سیاسی-صنفی را در اصفهان پیش بردیم و اقدامات فراوانی انجام داده ایم همچنین سال ها مدیرانی که تربیت کردیم مدیران استان بوده و حدود 12 سال نیز مدیریت شهری را در دست داشتیم.

وی با اشاره به بعد تخصصی این تشکل تصریح کرد: در ابتدا فعالیت مان محدود به موضوعات سیاسی بود اما با تأکیدات رهبر انقلاب در تلاش هستیم تا بال فنی مهندسی مان را تقویت کنیم و در ادامه وزنی برای مجموعه نیروهای انقلاب باشد.

حامدیان با بیان اینکه از زمان شروع کار در تمام انتخابات ها تأثیرگذار بودیم و ظرفیت مان را در اختیار نیروهای ولایی گذاشته و می گذاریم، عنوان کرد: در اصفهان هیچ تشکلی در هیچ جناحی قدمت و پتانسیل جامعه اسلامی مهندسین را ندارد و این موضوع سرمایه اجتماعی بزرگ برای استان است و امید داریم با رشد و بالندگی باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه اسلامی مهندسین دارای دو بال سیاسی و فنی است

جامعه اسلامی مهندسین دارای دو بال سیاسی و فنی است