مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 08:352023-02-24سياسي

رمز بقای انقلاب اسلامی، حل بحران هویتی جدید است


ذات و رمز تداوم و بقای آن» به مناسبت چهل وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، با حضور اندیشمندان و صاحب نظران در پژوهشگاه فرهنگ، - سمینار انقلاب اسلامی: ذات و رمز تداوم و بقای آن به مناسبت چهل وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، با حضور اندیشمندان و صاحب نظران در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمینار انقلاب اسلامی: ذات و رمز تداوم و بقای آن به مناسبت چهل وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، با حضور اندیشمندان و صاحب نظران در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، برگزار شد.

در بخش اول این برنامه قاسم زائری رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، ضمن خیرمقدم به مهمانان، یکی از دلایل برگزاری این سمینار را تشکیک ایجادشده در ماهیت انقلاب اسلامی بعد از اغتشاشات اخیر دانست و گفت: یکی از پیامدهای سوء حوادث اخیر، تشکیک در ماهیت انقلاب اسلامی و به نوعی جاانداختن این گزاره بود که انقلاب اسلامی دیگر تمام شده و ما از آن عبور کرده ایم.

از همین جهت ضرورت داشت در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر هواداران و علاقه مندان به این انقلاب دورهم جمع شوند و اتفاق نظر خود را حول این میثاق مشترک ملی نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز بقای انقلاب اسلامی، حل بحران هویتی جدید است

رمز بقای انقلاب اسلامی، حل بحران هویتی جدید است