مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 07:152023-02-24اقتصادي

کاشت یک میلیارد اصله نهال؛ دور ریختن بودجه یا سرمایه گذاری برای آینده؟


معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با تاکید براینکه نهالکاری یک سرمایه گذاری است نه هزینه اظهار کرد: کشورهای صنعتی و تولیدکننده کربن موظف هستند که برای برابر کردن میزان تولید کربن با ترسیب کربن نهال کاری کنند.

- کاشت یک میلیارد اصله نهال؛ دور ریختن بودجه یا سرمایه گذاری برای آینده؟ معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با تاکید براینکه نهالکاری یک سرمایه گذاری است نه هزینه اظهار کرد: کشورهای صنعتی و تولیدکننده کربن موظف هستند که برای برابر کردن میزان تولید کربن با ترسیب کربن نهال کاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش مراسمی با عنوان پویش ایران سرسبز، ایران قوی و یک نهضت جهادی با حضور دستگاه های مختلف دولت با عنوان طرح نهضت جهادی تولید و کاشت یک میلیارد اصله نهال طی یک برنامه چهارساله برگزار شد که با 30 میلیون اصله نهال شروع شده است و تا سال آینده به 250 میلیون اصله نهال خواهند رسید.

این طرح که به رفع آلودگی هوا توسط درخت و نهال و تولید آب به وسیله درخت ها و بحث نگهداشت نهال ها علاوه بر کاشت آن ها تاکید دارد، انتقادات برخی کارشناسان از جمله هادی کیادلیری -دبیر سابق مجمع کنوانسیون تنوع زیستی کشور - را به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت یک میلیارد اصله نهال؛ دور ریختن بودجه یا سرمایه گذاری برای آینده؟

کاشت یک میلیارد اصله نهال؛ دور ریختن بودجه یا سرمایه گذاری برای آینده؟