مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 01:052023-02-23ورزشي

سکاندار هیأت کونگ فو و هنرهای رزمی مازندران انتخاب شد


«مرتضی عابدی» در مجمع انتخاباتی هیأت کونگ فو و هنرهای رزمی مازندران به عنوان رییس کونگ فو و هنرهای رزمی استان انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران مجمع انتخاباتی هیأت کونگ فو و هنرهای رزمی استان در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد و مرتضی عابدی، مجدد رای اعتماد گرفت.

مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان مازندران با حضور رضا حیدری سرپرست فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی، حسین بریمانی معاون امور ورزش، انصار آری مسئول بازرسی اداره کل و اعضای مجمع برگزار شد .

در پایان و با شمارش آراء، مرتضی عابدی با کسب 26 رای، به مدت 4 سال دیگر بعنوان رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان مازندران انتخاب شد.

رضا حیدری سرپرست فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی در این مجمع ضمن تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان در برگزاری این مجمع، اظهار کرد: امسال سال خوبی برای کونگ فو استان مازندران بود.

در مباحث آمار بیمه ای که آمار بیمه ها در 6 ماه اول امسال با آمار سال گذشته برابری کرده که نشان می دهد تعامل خوبی در کونگ فو مازندران صورت گرفته است.

حیدری به لزوم حمایت ها از فدراسیون کونگ فو اشاره کرد و افزود: با وزارت ورزش و هم کمیته ملی المپیک تعامل خوبی داریم و مورد حمایت قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکاندار هیأت کونگ فو و هنرهای رزمی مازندران انتخاب شد

سکاندار هیأت کونگ فو و هنرهای رزمی مازندران انتخاب شد