مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 23:252023-02-23سياسي

200 میلیارد کالای قاچاق در آب های خلیج فارس کشف شد


فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به توقیف سه فروند شناور تجاری در آب های جنوب استان، گفت: از این شناورها بیش از 200 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق، مرزبانان تلاش ویژه ای در این زمینه دارند.

  وی اضافه کرد: دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می نمایند.

  فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: در اجرای طرح رعد 10 دریابانان شهرستان کنگان و بندر دیر با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در شناوران و احتمال تخلیه غیر مجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع موفق به توقیف 3 فروند شناور تجاری شدند.

  وی افزود: در بررسی شناوران توقیفی، 2 هزار و 100 ثوب انواع پوشاک، 15 هزار و 600 نخ سیگار خارجی، هشت هزار و 158 عدد لوازم آرایشی، بیش از 19 هزار عدد لوازم جانبی موبایل، 10 دستگاه کولر اسپلیت، هفت هزار قلم انواع لوازم آشپزخانه، 2 هزار و 750 متر پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 میلیارد کالای قاچاق در آب های خلیج فارس کشف شد

200 میلیارد کالای قاچاق در آب های خلیج فارس کشف شد