مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 23:102023-02-23اقتصادي

بزرگترین پردیس سینمایی شمالغرب کشور در تبریز افتتاح شد


پردیس سینمایی 29 بهمن تبریز، بزرگترین پردیس سینمایی شمالغرب کشور پس از 30 ماه اجرای عملیات بازسازی با حضور چهره های هنری و مسئولان استانی و شهری و صرف 40 میلیارد تومان هزینه افتتاح شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی پردیس سینمایی 29 بهمن تبریز، بزرگترین پردیس سینمایی شمالغرب کشور پس از 30 ماه اجرای عملیات بازسازی با حضور چهره های هنری و مسئولان استانی و شهری و صرف 40 میلیارد تومان هزینه افتتاح شد.

رییس سابق حوزه هنری آذربایجان شرقی در این مراسم با بیان این که تعداد کل سالن های فعال سینمایی هنری استان با افتتاح امروز پردیس سینمایی 29 بهمن تبریز دو برابر شد، افزود: اکنون تعداد 20 سالن هنری در استان داریم که قرار است تا خردادماه 1402 این تعداد به 30 سالن برسد.

سید محمدحسین بلاغی، اظهار کرد: این پردیس سینمایی پس از سه سال تلاش ساخت شد و این پردیس هدیه حوزه هنری به مردم تبریز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با قدردانی از حمایت های، استاندار آذربایجان شرقی در بخش فرهنگ و هنر، افزود: با حمایت های استاندار هنردوست آذربایجان شرقی است که حرکت های هنر تبریز به چرخش درآمده است.

وی ادامه داد: پروژه بازسازی پردیس سینمایی 29 بهمن تبریز از سال 98 آغاز شد که پس از یکسری اقدامات سخت بازسازی به اتمام رسید و افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین پردیس سینمایی شمالغرب کشور در تبریز افتتاح شد

بزرگترین پردیس سینمایی شمالغرب کشور در تبریز افتتاح شد