مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 22:202023-02-23ورزشي

رقابت ساحلی بازان برتر والیبال ایران در بوشهر


رقابتهای لیگ برتر والیبال ساحلی کشور در روز دوم از هفته دوم دوره سوم لیگ برتر والیبال ساحلی کشور در ورزشگاه ساحلی دهکده گردشگری بوشهر ادامه یافت.

- ایسنا/بوشهر رقابتهای لیگ برتر والیبال ساحلی کشور در روز دوم از هفته دوم دوره سوم لیگ برتر والیبال ساحلی کشور در ورزشگاه ساحلی دهکده گردشگری بوشهر ادامه یافت.

در این مسابقات فشرده هشت تیم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به مصاف هم رفتند و تیمهای برنده روز دوم مشخص شد.

تیم والیبال ساحلی پارس جنوبی در رقابتی سخت و دشوار رقیب خود تیم والیبال ساحلی شهید ادریس آزادیان نوشهر را با کسب چهار دست پیروزی از مجموع پنج دست بازی پشت سر گذاشت تا به ادامه رقابتها و کسب رتبه های برتر لیگ امیدوارتر شود.

تیم قدرتمند سنگ آهن بافق نیز در دو رویارویی و چهار دست بازی از سد رقیب خود رازین پلیمر راه ابریشم زاهدان گذشت تا در جمع برندگان هفته دوم لیگ برتر والیبال ساحلی کشور بایستد.

پیکان دیر نیز با یک بازی تماشایی در هر دو رویارویی صبح و بعد از ظهر از سد فولاد هرمزگان گذشت تا در جمع مدعیان لیگ برتر والیبال ساحلی کشور حاضر باشد.

ساوانای شاهرود در نوبت صبح مقابل تیم سخت کوش دانش و توپ مشهد ایستاد و در رقابتی دشوار از مجموع سه دست بازی دو دست را برد اما در نوبت بعد از ظهر با مصدومیت بازیکن تیم دانش و توپ مشهد رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت ساحلی بازان برتر والیبال ایران در بوشهر

رقابت ساحلی بازان برتر والیبال ایران در بوشهر