مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 22:152023-02-23سياسي

« هنردرمانی» از شاخه های مهم سازمان بهزیستی است


رییس سازمان بهزیستی کشور هنردرمانی را از شاخه های مهم در بهزیستی دانست و گفت: جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت به صورت ملی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد قادری شامگاه پنجشنبه در اختتامیه جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت در بابلسر با بیان اینکه هنر درمانی یکی از شاخه های حائز اهمیت در سازمان به شمار می رود افزود: امیدواریم بتوانیم جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت را در آینده نه چندان دور به صورت ملی برگزار کنیم.

وی یادآور شد: موضوع توانمندسازی، رشد و تعالی هنر در ذات افراد دارای معلولیت وجود دارد از این رو مسائل مرتبط با حوزه ی هنر برای ما مهم و حائز اهمیت است و به دلیل حائز اهمیت بودن مسئله امیدآفرینی و خودباوری در جامعه ی معلولین ما قدردان افرادی هستیم که بتوانند مایه ی امیدآفرینی جامعه ی هدف سازمان بهزیستی شوند.

قادری گفت: همه در یک پیکره وظیفه داریم قدردان هنرمندان دارای معلولیت و توانمندی های آنان باشیم و همسویی استراتژیک همه دستگاه ها موجب شد تا زیرساخت های لازم جهت برگزاری چنین جشنواره ای در محلات، مدارس و محلات اقلیمی فراهم شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: تئاتر، نمایش و هنر از گذشته با ایرانیان بوده و هنرمندانی که شادی، درد و رنج جامعه را در کنار بیان آداب و رسوم با هنرنم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« هنردرمانی» از شاخه های مهم سازمان بهزیستی است

« هنردرمانی» از شاخه های مهم سازمان بهزیستی است