مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 21:552023-02-23اقتصادي

20 هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی گلستان محقق شد


استاندار گلستان با اشاره به همراهی مطلوب مردم در فراگیری فرهنگ مالیات در استان، گفت: امسال 20 هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی در گلستان محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد زنگانه عصر پنج شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گلستان اظهار کرد: درآمدهای استان در سال جاری 24 هزار میلیارد ریال بوده که 20 هزار میلیارد ریال آن از محل مالیات است و تاکنون 93 درصد تحقق مالیاتی داشته ایم.

استاندار گلستان افزود: تأمین آب استان تک منبعی و از طریق آب های زیرزمینی است و متأسفانه امکان استفاده از آب های سطحی و سدها فراهم نشده و ما تلاش می کنیم از طریق شیرین سازی کمبودهای آب شرب استان را جبران کنیم.

وی گفت: در اجرای شیرین سازی آب خزر از سوی برخی دستگاه های ملی مقاومت می شود، به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست که دستگاه ها در سطح ملی برای صدور مجوز خرید تضمینی شیرین سازی آب دریا مقاومت کنند در حالی که استان با چالش جدی کمبود آب شرب مواجه است.

زنگانه افزود: سد نرماب یک پروژه راهبردی است و از مصوبه هزار میلیارد تومانی سفر ریاست جمهوری تا کنون پنج هزار و 470 میلیارد ریال تخصیص یافته و البته وزیر نیرو وعده داده بودجه لازم برای سد نرماب از محل تهاتر نفت بدون سقف خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی گلستان محقق شد

20 هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی گلستان محقق شد