مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 21:452023-02-23اجتماعي

عملیات تعریض خیابان حاشیه رودخانه چالوس انجام شد


عملیات تعریض و آزادسازی خیابان 30 متری امتداد رودخانه چالوس برای روان سازی بار ترافیک شهریانجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود یعقوبی شهردار چالوس در حاشیه عملیات تعریض و آزادسازی خیابان 30 متری، امتداد رودخانه چالوس (حدفاصل خیابان ورزش و پل آب نما و اتصال به دریا) اظهار کرد: معضلات ترافیکی شهر چالوس مورد انتقاد شهروندان بوده که مجموعه مدیریت شهری در دوره ششم با برنامه ریزی و با اهدافی که برای روان سازی و حل معضل ترافیکی دارند این معبر را به عنوان معبری که می تواند در روان سازی ترافیکی شهری اثر گذار باشد تملک و بازگشایی نمودند.

وی با بیان اینکه این رینگ از ابتدای خیابان ورزش در حاشیه رودخانه چالوس شروع و به ساحل دریا ختم می شود، گفت: با بازگشایی این رینگ از ترافیک هسته مرکزی شهر کاسته خواهد شد.

شهردار چالوس از بازگشایی کامل این رینگ در ماه های آتی خبر داد و افزود: این اتصال ارزشمند و این رینگی که در رفع معضلات ترافیکی شهر چالوس کمک شایانی خواهد داشت به طول تقریبی دو کیلومتر به عرض 30 متر است.

یعقوبی به زیبایی و گردشگر پذیر بودن این مسیر اشاره و اذعان کرد: با بازگشایی این مسیر جدا از بحث رفع معضل ترافیک، از نظر بعد زیبایی که در این منطقه وجود دارد ومی تواند در حوزه گردشگری نیز مورد استفاده شهروندان و گردشگران قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات تعریض خیابان حاشیه رودخانه چالوس انجام شد

عملیات تعریض خیابان حاشیه رودخانه چالوس انجام شد