مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 21:152023-02-23سياسي

جایگاه علمی علمای مناطق جنوب کشور معرفی شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جایگاه علمی علمای مناطق جنوب کشور معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر پنجشنبه در نشست مدیران و کارکنان مراکز خدمات حوزه های علمیه منطقه جنوب کشور در بوشهر با اشاره به تاریخ باشکوه روحانیت در جنوب اظهار داشت: یک روز در استان بوشهر به نام روز روحانیت نامگذاری شده است.

وی خواستار نگاه ویژه به جایگاه علمای این مناطق شد و اضافه کرد: تاریخ علما و روحانیت استان بوشهر پرشکوه است و در این استان یک روز به نام روحانیت نامگذاری شده و علما مورد تجلیل قرار می گیرند.

امام جمعه بوشهر از برگزاری جشنواره علامه بلادی در بوشهر خبر داد و بیان کرد: این جشنواره در راستای کارهای علمی و پژوهشی طلاب برگزار می شود.

وی با اشاره به تاریخ حوزه های علمیه و فعالیت مراکز خدمات حوزه های علمیه افزود: کاری که مرکز خدمات حوزه های علمیه انجام می دهد، در همه ابعاد درخور تحسین و سپاس است و فعالیت در این مرکز آرزوی تاریخی تمامی بزرگان حوزه بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: مرکز خدمات حوزه های علمیه شرایطی برای حوزه ها ایجاد می کند تا طلاب بتوانند با تمام توان به خدمات دینی در عرصه تحصیل و تبلیغ بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه علمی علمای مناطق جنوب کشور معرفی شود

جایگاه علمی علمای مناطق جنوب کشور معرفی شود