مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 20:352023-02-23ورزشي

به روند نتیجه گیری نیم فصل بازمی گردیم/از انتقاد استقبال می کنیم


مربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در مقطع کنونی در روند امتیازگیری ما خللی ایجاد شده اما با حمایت مدیریت باشگاه، بازیکنان و هواداران دلسوز از این برهه عبور خواهیم کرد.

- علی قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حاشیه های اخیر تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار کرد: کسانی بدون آگاهی و یا مغرضانه از ابتدای فصل فشارها و مشکلاتی را با حاشیه سازی برای ما ایجاد کرده اند.

وی افزود: این تیم به گواه تمام کارشناسان و ورزشی نویسان کشور یکی از ارزان ترین تیم های لیگ دسته اول فوتبال بوده که با کمک مجموعه مدیریت باشگاه و کادرفنی با توجه به بضاعت مالی باشگاه جمع شده است.

مربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه افتخار می کنیم یک تیم بومی را جمع کرده ایم، گفت: با 80 درصد ظرفیت بومی قدم به مسابقات لیگ دسته اول گذاشتیم همین آقایان ابتدای فصل نوشتند که این تیم گزینه اول سقوط است.

قربانی خاطرنشان کرد: اما با نتایج خوبی که بازیکنان در نیم فصل نخست گرفتند همین افراد گفتند این تیم باید قهرمان شود و به لیگ برتر صعود کند و در هر شرایطی به دنبال حاشیه سازی و هجمه علیه ما بودند.

وی با اشاره به تعطیلات نیم فصل بیان کرد: نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم از یک طرف اردویی نداشتیم و از طرف دیگر به علت بضاعت کم باشگاه دستمان برای خرید بازیکن بسته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روند نتیجه گیری نیم فصل بازمی گردیم/از انتقاد استقبال می کنیم

به روند نتیجه گیری نیم فصل بازمی گردیم/از انتقاد استقبال می کنیم