مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 17:402023-02-23سياسي

نامگذاری بوستانی به نام «ترویج علم» در روز درختکاری


رییس انجمن ترویج علم ایران در مراسم بیست و سومین دوره جایزه ترویج علم ایران، خبر از نامگذاری بوستانی به نام ترویج علم داد و گفت: در راستای ارتباط موثر علم با جامعه و با حمایت شهرداری منطقه 22 در هفته درختکاری بوستانی با عنوان ترویج علم نامگذاری می شود.

- رییس انجمن ترویج علم ایران در مراسم بیست و سومین دوره جایزه ترویج علم ایران، خبر از نامگذاری بوستانی به نام ترویج علم داد و گفت: در راستای ارتباط موثر علم با جامعه و با حمایت شهرداری منطقه 22 در هفته درختکاری بوستانی با عنوان ترویج علم نامگذاری می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اکرم قدیمی در مراسم بیست و سومین دوره جایزه ترویج علم ایران که بعد از ظهر امروز پنجشنبه(چهارم اسفندماه) در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با بیان اینکه امروزه علم ، بیش از پیش با جامعه عجین شده است، گفت: علم با رفاه و بهزیستی جوامع ارتباط دارد و در دنیای تخصصی شده امروز، علم راه توسعه کشورها است و می تواند کشورها را از بحران های مختلف حتی بحران های اقتصادی رهایی بخشد.

وی خاطرنشان کرد که جایزه ترویج علم توسط انجمن ترویج علم، به رغم مشکلات پیش رو به پشتوانه علاقه مندان ترویج علم بیست و سه سال مستمر برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری بوستانی به نام «ترویج علم» در روز درختکاری

نامگذاری بوستانی به نام «ترویج علم» در روز درختکاری