مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 17:302023-02-23اجتماعي

اعتبارات محرومیت زدایی از لایحه بودجه 1402 حذف شده است


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: اعتبارات محرومیت زدایی از لایحه بودجه 1402 کشور حذف شده که امیدواریم شاهد تجدیدنظر دولت باشیم.

- حمیدرضا خان محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: دولت با مصوبه مجلس اعتبارات محرومیت زدایی را از سال 1400 در ردیف بودجه وزارت آموزش و پرورش گنجانده اما تاکنون ریالی از این بابت اختصاص نیافته است.

وی با اشاره به اینکه این بودجه از محل درآمدزایی و برای محرومیت زدایی در مناطق مختلف و نیازمند کشور تصویب شده بود، تصریح کرد: به دلیل برخی ایرادات فنی هنوز اعتباری از این محل به سازمان نوسازی مدارس کشور تخصیص نیافته و ما را با چالش عمده ای در تعریف پروژه های جدید نوسازی در کشور روبه رو کرده است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه امیدواریم تا سال آینده از این محل اعتباری را دریافت کنیم، گفت: با دریافت این اعتبارات انتظار می رود فرآیند ساخت و توسعه مدارس در مناطق محروم با روند قبلی به پیش رود.

خان محمدی با اشاره به اینکه ردیف محرومیت زدایی در بودجه سال 1402 نیز حذف شده است، افزود: با پیگیری نمایندگان در صحن علنی مجلس امیدواریم این مشکل نیز حل شده و ردیف اعتباری مناسبی برای مناطق محروم تعریف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات محرومیت زدایی از لایحه بودجه 1402 حذف شده است

اعتبارات محرومیت زدایی از لایحه بودجه 1402 حذف شده است