مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 17:302023-02-23فرهنگي

ضرورت تبعیت از مدل های حرفه ای فروش برای موفقیت در اقتصاد هنر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: تبعیت از مدل های اقتصادی به روز، ایجاد سکوهای فروش و استفاده مؤثر از سکوهای موجود، مشکل معیشتی هنرمندان تجسمی را مرتفع خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد حسین فائزی در نشست صمیمانه با هنرمندان هنرهای تجسمی استان قزوین گفت: یکی از مشکلات هنرمندان، کمیت فروش آثار هنری است و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان با درنظر گرفتن دغدغه های این قشر، طرح هایی را در دست بررسی و اقدام دارد.

وی افزود: در حال حاضر چهار محور مؤثر در اقتصاد هنر مورد مداقه قرار گرفته و در حال بررسی آن هستیم که پروژه بلندمدت تأسیس شهرک تولید محتوا از جمله آن است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: روز گذشته جلسه ای با محوریت تأسیس شهرک محتوا با حضور متولیان امر در تهران برگزار شد و این طرح با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: رویدادهای اقتصادی هنری، باز کردن مسیر تجارت خارجی و استفاده از سکوهای فروش سه محور دیگری است که در رونق دادن به اقتصاد هنر مورد توجه قرار گرفته است.

فائزی بیان کرد: امروزه ذائقه خرید مردم تغییر کرده و شیوه خرید به شکل مجازی مورد اقبال قرار گرفته و به یک مدل فروش حرفه ای تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبعیت از مدل های حرفه ای فروش برای موفقیت در اقتصاد هنر

ضرورت تبعیت از مدل های حرفه ای فروش برای موفقیت در اقتصاد هنر