مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 17:202023-02-23بين الملل

بیانیه مصطفی الکاظمی درباره سفرش به ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر سابق عراق امروز (پنج شنبه) در بیانیه ای به سفر اخیر وی به تهران و دیدار با مقامات ایرانی پرداخت.

- نخست وزیر سابق عراق پس از سفر دو روز پیش به تهران، بیانیه ای در این باره صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق عراق امروز (پنج شنبه) در بیانیه ای به سفر اخیر وی به تهران و دیدار با مقامات ایرانی پرداخت.

به نوشته وبگاه ارث نیوز، در این بیانیه کوتاه آمده است: مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق عراق به سفر خود به جمهوری اسلامی ایران که در آن برخی مسائل مهم را بررسی کرد، پایان داد .

طبق این بیانیه، الکاظمی در این سفر با ابراهیم رییسی ، رییس جمهور ایران، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی ایران و حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه و شماری دیگر از مقامات ایرانی دیدار کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این دیدارها درباره مسائل مربوط به تحولات منطقه ای و جهانی و مسائل مربوط به منافع عراق و منطقه گفت و گو شد .

مصطفی الکاظمی نخست وزیر پیشین عراق، بعدازظهر سه شنبه (دوم اسفند ماه) با حضور در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مصطفی الکاظمی درباره سفرش به ایران

بیانیه مصطفی الکاظمی درباره سفرش به ایران