مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 17:152023-02-23سياسي

شهید شاطری رسالت مهندسان را در عرصه خدمت رسانی تبیین کرد


مسؤول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان سمنان گفت: مهندس شهید شاطری با حضور در عرصه های جهاد و خدمت و با تکیه بر ایمان و خودباوری توانست رسالت حقیقی مهندسان را در خدمت رسانی به مردم تبیین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی اکبر شهابی نیا، مسؤول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان سمنان بعدازظهر امروز در آیین گرامیداشت مقام خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس و سالگرد شهادت مهندس سردار شهید حاج حسن شاطری در سالن هلال احمر سمنان به اهمیت نقش مهندسان متعهد و انقلابی در رشد و شکوفایی ایران اسلامی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: ما امروز شاهد حضور مهندسان متعهد و متخصص در عرصه های مختلف فنی و اجرایی در استان سمنان هستیم.

مسؤول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان سمنان تحقق روحیه خودباوری را ازجمله ویژگی های برجسته مهندسین دانست و افزود: روز مهندس فرصتی ارزشمند برای پاسداشت خلاقیت، ابتکار و ابداع در عرصه اندیشه و عمل است.

شهابی نیا ادامه داد: این دستاورد بهترین الگو از تلفیق شاخص های تعهد و تخصص در زمینه سازی برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به سالگرد شهادت شهید حاج حسن شاطری تصریح کرد: مهندس شهید شاطری ازجمله کسانی است که با حضور در عرصه های مختلف جهاد و خدمت و با تکیه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید شاطری رسالت مهندسان را در عرصه خدمت رسانی تبیین کرد

شهید شاطری رسالت مهندسان را در عرصه خدمت رسانی تبیین کرد