مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 16:552023-02-23سياسي

رویکرد جدید مدیریت شهری از زبان زاکانی


شهردار تهران با حضور در دفتر سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ دوره جدید مدیریت شهری تهران را مبتنی بر 4 محور تحول «درون زا»، - شهردار تهران با حضور در دفتر سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ دوره جدید مدیریت شهری تهران را مبتنی بر 4 محور تحول درون زا ، روحی کالبدی و فناورانه عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آستانه روز پاسدار با حضور در دفتر سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرا رسیدن روز پاسدار را به وی و خانواده بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

شهردار تهران در این نشست ضمن گرامیداشت یاد، خاطره و آرمان های شهیدان گران قدر به ویژه سردار دل ها سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، اعیاد خجسته شعبانیه و روز پاسدار را تبریک و تهنیت گفت.

وی روز پاسدار را روز امیدواری مستضعفان عالم به وعده نصرت الهی دانست و این روز را به روز کسانی که شعائر انقلاب را به گوشه گوشه دنیا رساندند و قلوب پاک مستضعفان را مملو از امید ساختند، تعبیر کرد.

شهردار تهران در ادامه از همکاری های سپاه، به ویژه قرارگاه خاتم الانبیا و بسیج با مدیریت شهری در موضوعات فرهنگی و اجتماعی در شهر تهران تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جدید مدیریت شهری از زبان زاکانی

رویکرد جدید مدیریت شهری از زبان زاکانی