مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 16:502023-02-23سياسي

بیانیه مصطفی الکاظمی درباره سفرش به ایران


نخست وزیر سابق عراق پس از سفر دو روز پیش به تهران، بیانیه ای در این باره صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق عراق امروز (پنج شنبه) در بیانیه ای به سفر اخیر وی به تهران و دیدار با مقامات ایرانی پرداخت.

به نوشته وبگاه ارث نیوز، در این بیانیه کوتاه آمده است: مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق عراق به سفر خود به جمهوری اسلامی ایران که در آن برخی مسائل مهم را بررسی کرد، پایان داد .

طبق این بیانیه، الکاظمی در این سفر با ابراهیم رییسی ، رییس جمهور ایران، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی ایران و حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه و شماری دیگر از مقامات ایرانی دیدار کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این دیدارها درباره مسائل مربوط به تحولات منطقه ای و جهانی و مسائل مربوط به منافع عراق و منطقه گفت و گو شد .

    مصطفی الکاظمی نخست وزیر پیشین عراق، بعدازظهر سه شنبه (دوم اسفند ماه) با حضور در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پنجم تیر ماه سال جاری نیز در دیدار با مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق عراق که به تهران سفر کرده بود، آخرین تحولات منطقه و موضوعات مرتبط با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مصطفی الکاظمی درباره سفرش به ایران

بیانیه مصطفی الکاظمی درباره سفرش به ایران