مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 16:402023-02-23سياسي

اعمال رتبه مقدماتی بعد از 11 سال برای معلمان قابل قبول نیست


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعمال رتبه مقدماتی بعد از 11 سال انتظار معلمان در اجرای دقیق رتبه بندی قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید غنی نظری بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل مبنای فلسفه و آموزش و تربیت را قرآن و رسالت نبی مکرم اسلام برشمرد و اظهار کرد: ما نه تنها در سنگر تعلیم و تربیت بلکه در سایر حوزه ها در برابر تهدیدها و تحریم های دشمن ایستاده ایم و اجازه نمی دهیم تا نظام جمهوری اسلامی ایران خدشه دار شود.

وی به حضور وزرا در شهرستان ها و آشنایی نزدیک با مشکلات و مصائب اشاره کرد و گفت: حضور وزرا در شهرستان ها فهم و درک علمی و عمیق آنها را از ظرفیت ها و عقب ماندگی های شهرستان ها بالا می برد و در تصمیم گیری های درست تأثیرگذار خواهد بود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی به بودجه محدود استانی اشاره کرد و افزود: یک هزار و 984 میلیارد تومان منابع عمومی کشور، 50 هزار میلیارد تومان که 12 درصد را شامل می شود تاکنون به استان اردبیل اختصاص یافته که یک رقم محدود است.

نظری تصریح کرد: در بحث رتبه بندی و اجرای آن بعد از 11 سال با همکاری مجلس و دولت قرار است شیرینی این طرح در کام معلمان احساس شود اما با تفسیرهای نادرست عده ای سعی می کنند شیرینی آن را تلخ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال رتبه مقدماتی بعد از 11 سال برای معلمان قابل قبول نیست

اعمال رتبه مقدماتی بعد از 11 سال برای معلمان قابل قبول نیست