مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 16:402023-02-23دانش

بازسازی ساختمان های فرسوده و خوابگاه متاهلین نیاز ضروری دانشگاه است


در دیدار هیات رییسه دانشگاه کردستان با رییس سازمان دانشجویان وزارت علوم بازسازی ساختمان های فرسوده دانشگاه، احداث خوابگاه متاهلین و ایجاد سلف سرویس به عنوان اولویت های دانشگاه بیان شد.

- ایسنا/کردستان در دیدار هیات رییسه دانشگاه کردستان با رییس سازمان دانشجویان وزارت علوم بازسازی ساختمان های فرسوده دانشگاه، احداث خوابگاه متاهلین و ایجاد سلف سرویس به عنوان اولویت های دانشگاه بیان شد.

دکتر حامد قادرزاده، امروز پنجشنبه (4اسفند) در دیدار با رییس سازمان دانشجویان وزارت علوم، ضمن معرفی دانشگاه و تاریخچه آن، به مشکلات خوابگاه ها و سلف های دانشگاه کردستان اشاره کرد.

وی افزود: تامین تجهیزات ورزشی در سالن ها و نیاز ضروری برخی از ساختمان های دانشگاه به بهسازی و بازسازی از جمله اولویت های دانشگاه است که از وزارت علوم خواهشمندیم تا همکاری لازم را در این زمینه با دانشگاه داشته باشند.

سرپرست دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه انجام این کارها هزینه نیست و سرمایه محسوب می شود، عنوان کرد: انتظار داریم در این زمینه دانشگاه کردستان به طور ویژه دیده شود چون تنها دانشگاه استان است و در حال حاضر امکان استقرار دانشگاه دیگری در سطح استان وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی ساختمان های فرسوده و خوابگاه متاهلین نیاز ضروری دانشگاه است

بازسازی ساختمان های فرسوده و خوابگاه متاهلین نیاز ضروری دانشگاه است