مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 16:062023-02-23سياسي

فاز نخست کمربندی شمالی اسلامشهر با حضور وزیر کشور افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر ظهر امروز در گفتگویی با خبرنگاران اظهار کرد:  با حضور وزیر کشور و استاندار تهران در شهرستان اسلامشهر، فاز نخست کمربندی شمالی شهید سلیمانی این شهر همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه و سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)  افتتاح می شود.

وی افزود: عصر امروز پنج شنبه چهارم اسفندماه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و علیرضا فخاری استاندار تهران عملیات بهره برداری از فاز نخست کمربندی شمالی اسلامشهر به طول 2/2 کیلومتر از جمله تقاطع غیرهمسطح شهید حاج محمود شفیعی آغاز خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به برنامه های چند ساعته وزیر کشور به شهرستان اسلامشهر بیان کرد: بازدید از روند احداث تونل مترو اسلامشهر و ایستگاه چهاردانگه، حضور و بازدید از ایستگاه متروی میدان نماز از دیگر برنامه های وزیر کشور و استاندار تهران در شهرستان خواهد بود.

حبیبی خاطرنشان کرد: در پایان سفر چند ساعته وزیر کشور به شهرستان اسلامشهر در جلسه جمع بندی سفر مسائل و مشکلات این شهرستان در حوزه های مختلف با حضور مدیران استانی و شهرستانی بررسی و مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، احداث کمربندی شمالی اسلامشهر از سال 99 با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان توسط قرارگاه سازندگی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست کمربندی شمالی اسلامشهر با حضور وزیر کشور افتتاح می شود

فاز نخست کمربندی شمالی اسلامشهر با حضور وزیر کشور افتتاح می شود