مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 16:052023-02-23حوادث

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در هیرمند


جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 3 نفر از عاملان نزاع و درگیری در یکی از محلات شهرستان هیرمند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مرتضی جوکار در تشریح جزییات این خبر، گفت: به دنبال وقوع یک فقره نزاع و درگیری در یکی از محلات شهرستان هیرمند مأموران انتظامی این فرماندهی به محل وقوع اعزام شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران پلیس پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات اطراف شهرستان شناسایی کنند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران انتظامی با هماهنگی قضایی در یک اقدام غافلگیرانه، 3 نفر از عوامل این نزاع و درگیری را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه شکاری لوله بلند که در تیراندازی مورد استفاده قرار گرفته بود، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جوکار در پایان بیان کرد: پلیس با جرایم خشن به شدت برخورد خواهد کرد و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در هیرمند

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در هیرمند