مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 15:452023-02-23اجتماعي

شناسایی دانش آموزان نخبه از کارکردهای پژوهش سراهای دانش آموزی زنجان


رییس آموزش وپرورش ناحیه یک زنجان گفت: شناسایی دانش آموزان نخبه از کارکردهای پژوهش سراهای دانش آموزی در استان زنجان است.

- ایسنا/زنجان رییس آموزش وپرورش ناحیه یک زنجان گفت: شناسایی دانش آموزان نخبه از کارکردهای پژوهش سراهای دانش آموزی در استان زنجان است.

ابوالفضل خویینی ظهر امروز (4 اسفندماه) در همایش گرامی داشت پرفسور محمود حسابی که در هنرستان احمد مهدوی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: شناخت ما باید از دکتر حسابی افزایش یابد، زیرا آثار و برکاتی که دکتر حسابی داشت و به عنوان پدر علم فیزیک شناخته می شود، هنوز نیز در جامعه تداوم دارد.

وی با اشاره به اینکه علم چراغ راه است و برکات آن برای همه افراد جامعه خواهد بود، متذکر شد: انسانی که عالم باشد دارای توانایی و شناخت است و می تواند با شناخت درست در مسیر خوب گام بردارد.

خویینی با یادآوری اینکه برکات علم هم برای جامعه و هم برای مردم است، عنوان کرد: علم مانند شمعی است که می سوزد و همه مردم از برکات آن بهره مند می شوند لذا شناخت علم بسیار مهم است و اسلام نیز بر این موضوع تاکید دارد.

این مسئول با توضیح اینکه منزلت علم به حدی است که اولین پیام به رسول اکرم (ص)، خواندن است، تصریح کرد: حضرت علی (ع) نیز می فرمایند: در مقابل پدر و معلمت از جای برخیز که این موضوع ارزش علم را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی دانش آموزان نخبه از کارکردهای پژوهش سراهای دانش آموزی زنجان

شناسایی دانش آموزان نخبه از کارکردهای پژوهش سراهای دانش آموزی زنجان