مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 15:452023-02-23اقتصادي

پرداخت معوقات فرهنگیان تا آخر اسفند


معوقات فرهنگیان اعم از رتبه بندی و اضافه تدریس تا آخر اسفند پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف نوری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خلخال اظهار کرد: به سرعت در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه هستیم تا 25 اسفندماه معوقات فرهنگیان را در اجرای قانون رتبه بندی معلمان در سال جاری پرداخت کنیم و در کنار آن معوقات باقیمانده فرهنگیان را نیز به سرعت واریز خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: معلمان نباید نگران رتبه خود باشند چرا که به صورت دقیق رتبه معلمان در فرآیند بررسی پرونده ها و نظر هیئت ممیزه مشخص خواهد شد و اگر ایراد و اشکالی نیز باشد در احکام سال آینده اصلاح می شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه معلمان هیچ ربطی به سنوات آنها ندارد بلکه بر اساس قوانین و مقررات مصوب در مجلس رتبه بندی با جمع بندی مدارک و مستندات انجام می شود و اگر ایرادی نیز وجود داشته باشد، قابل اصلاح است.

نوری با تأکید بر اینکه رتبه بندی تازه آغاز شده و به هیچ وجه به نقطه پایانی نرسیده است، افزود: معلمان باید هر سال نسبت به به روزرسانی مدارک و مستندات خود اقدام کنند تا در جایگاه و رتبه واقعی خود قرار گیرند.

نتیجه قطعی مسمومیت را وزارت بهداشت اعلام می کند وزیر آموزش و پرورش در مورد مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در قم و بروجرد نیز خاطرنشان کرد: ما منتظر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت معوقات فرهنگیان تا آخر اسفند

پرداخت معوقات فرهنگیان تا آخر اسفند