مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 15:352023-02-23سياسي

اشاره رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان کدام نامه بود؟


جمهوری اسلامی ایران در طول 44 سال فعالیت خود با تحولات و فراز و نشیب های زیادی مواجه بود که بعضا برخی از فعالان سیاسی و کارگزاران نیز تحت تاثیر و یا مرعوب این تحولات قرار گرفته اند و با برخی از تحلیل ها در قالب هشدار و انزار نه تنها کمکی برای پیشیرد امور نکرده اند، - بلکه آگاهانه و یا ناآگاهانه باعث ایجاد بدبینی و ترس از آینده در بین توده مردم شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ،امید دادن به آینده با برنامه ریزی دقیق ،عمل به وعده ها وتوجه به حل مشکلات و جلوگیری از گسترش فضای یاس در جامعه از کارکردهای اصلی مسوولان در یک جامعه و همچنین نخبگان تاثیرگذار بر افکار عمومی است و قطعا تزریق فضای یاس و ناامیدی باعث خمودگی جامعه شده و به مرور اثرت سیاسی ،اجتماعی و اقتصادی مضرری بر جامعه خواهد گذاشت و برنده اصلی چنین فضایی دشمنان و بدخواهان یک ملت هستند.

امروز؛ 4 اسفندماه1414 مقام معظم در دیدار خود با اعضای خبرگان رهبری همچون سخنرانی های اخیرشان بر اهمیت امید آفرینی در جامعه اشاره کردند و یکی از سیاست های اصلی دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی را یاس آفرینی در جامعه و متن مردم اشاره کردند.

ایشان در این ارتباط به یک نامه معروف که مربوط به 26اردیبهشت 1369 است ، اشاره کردند و گفتند:یکی از چیزها مسئله امیدآفرینی است، سیاست های دشمن یأس آفرینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشاره رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان کدام نامه بود؟

اشاره رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان کدام نامه بود؟