مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-23سياسي

اجرای طرح «سپاس» همزمان با روز جانباز در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: دیدار با جانبازان با شرایط خاص استان در طول هفته جانباز و در قالب طرح «سپاس» صورت می گیرد.

- اسماعیل عسگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس با شناخت کامل، به فرمان ولی زمان خویش لبیک گفته و از خاک و ناموس این ملت دفاع کردند لذا اجر این عزیزان کمتر از شهدا نیست و امروز به عنوان شهدای زنده چراغ راه همه هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: طراحی، چاپ و نصب بنر تصاویر شهدای جانباز و بنر گرامیداشت روز جانباز به تعداد 34 تخته در سطح استان از جمله برنامه های تبلیغی در روز جانباز است.

  وی افزود: اعزام جانبازان به صبحگاه مدارس در سطح استان با هماهنگی آموزش و پرورش و خاطره گویی کوتاه برای دانش آموزان و تجلیل از جانبازان در صبحگاه با اهدای گل توسط دانش آموزان در صبح روز شنبه 6 اسفند، تجلیل از جانبازان در بین نماز جماعت مغرب و عشا در روز جانباز در مساجد سطح استان با هماهنگی سازمان تبلیغات با اهدای گل و به صورت ویژه در حسینیه شهیدان کاظم پور شهرکرد نیز از جمله برنامه های فرهنگی در این روز است.

عسگری بیان داشت: دیدار با جانبازان بستری در بیمارستان ها با هماهنگی بنیاد شهرستان در روز ولادت امام سجاد(ع)، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «سپاس» همزمان با روز جانباز در چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح «سپاس» همزمان با روز جانباز در چهارمحال و بختیاری