مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-23سياسي

بهره برداری از 8 پروژه آموزشی و درمانی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد


همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، 8 پروژه آموزشی و درمانی بیمارستان امام رضا (ع) به بهره برداری می رسد.

- مشهد ـ همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، 8 پروژه آموزشی و درمانی بیمارستان امام رضا (ع) به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود شبستری ظهر پنجشنبه در آستانه فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسین (ع) در نشست خبری هشت پروژه آموزشی و درمانی اجرا شده توسط آستان قدس رضوی در بیمارستان امام رضا (ع) اظهار کرد: بیمارستان امام رضا (ع) با سبقه ای طولانی جزو موقوفات ارزشمند آستان قدس رضوی در حوزه سلامت و درمان و به لحاظ ظرفیت تخت بیمارستانی بزرگ ترین بیمارستان دولتی کشور به شمار می رود.

رییس بیمارستان امام رضا (ع) با بیان اینکه تولیت آستان قدس رضوی نسبت به تقویت امکانات و تجهیزات بیمارستان موقوفه امام رضا (ع) برای بهره مندی عامه مردم من جمله افراد کم بضاعت و مستضعف از خدمات با کیفیت سلامت و درمان تاکید ویژه دارد، گفت: در همین راستا هزینه اجرای هشت پروژه آموزشی و درمانی جدید در بیمارستان امام رضا (ع) با عنایت ویژه تولیت آستان قدس رضوی از محل نذورات بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) تامین شد و هم اکنون عملیات عمرانی و تجهیز آن به اتمام رسیده و همزمان با فرارسیدن سالرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 8 پروژه آموزشی و درمانی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد

بهره برداری از 8 پروژه آموزشی و درمانی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد