مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 15:152023-02-23سياسي

کارگاه تعاملی «ادراک در جهان رسانه ای شده» در اراک برگزار می شود


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: کارگاه تعاملی با عنوان «ادراک در جهان رسانه ای شده» در اراک برگزار می شود.

- اراک- معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: کارگاه تعاملی با عنوان ادراک در جهان رسانه ای شده در اراک برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام غلامرضا پاپی الواری با اشاره به برگزاری کارگاه تعاملی با عنوان ادراک در جهان رسانه ای شده در اراک اظهار کرد: تأملی بر دوره همه چیز خوارگی فرهنگی، مفهوم شناسی افکار عمومی، آشنایی با دروازه بانان جدید رسانه ای و ارتقای سواد رسانه ای در محیط شبکه ای از موضوعات این دوره است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: این دوره با تسهیلگری محمد آقاسی، جامعه شناس و پژوهشگر حوزه افکار عمومی برگزار می شود.

وی بیان کرد: دوره تعاملی ادراک در جهان رسانه ای شده روز یکشنبه 7 اسفند ماه ساعت 8 الی 12 در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزار می شود.

پاپی الواری ادامه داد: ثبت نام جهت شرکت در کارگاه حضوری و یا تماس با تلفن 3-08633138051 داخلی واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه تعاملی «ادراک در جهان رسانه ای شده» در اراک برگزار می شود

کارگاه تعاملی «ادراک در جهان رسانه ای شده» در اراک برگزار می شود