مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:252023-02-23سياسي

نخستین مرکز نوآوری راه، ساختمان و شهرسازی کشور در شیراز افتتاح شد


در آستانه روز مهندس و طی آیینی با حضور رییس کمیسیون عمران مجلس، رییس سازمان بسیج مهندسی کشور،  استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و رییس سازمان بسیج مهندسی فارس، - ایسنا/فارس در آستانه روز مهندس و طی آیینی با حضور رییس کمیسیون عمران مجلس، رییس سازمان بسیج مهندسی کشور،  استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و رییس سازمان بسیج مهندسی فارس، نخستین خانه خلاق و مرکز نوآوری و دانش بنیان راه، ساختمان و شهرسازی کشور در شیراز افتتاح شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور پنجشنبه چهارم اسفند در این مراسم، گفت: کسی که علم دارد، قدرت و توان و اقتدار هم دارد و با توجه به شعار محوری امسال، این شعار در افتتاح این مرکز لحاظ شده است.

محسن قنادزاده گفت: با توجه به ظرفیت دانش کشور، باید به این جوانان تکیه کرده و آینده را به این جوانان بسپاریم و در همه کشور از این ظرفیت استفاده کنیم.

قنادزاده با اشاره به میزبانی شیراز در برگزاری رزمایش ملی تخصصی جهادگران عمران و معماری، اتفاقات حاصله از این رزمایش را چشمگیر عنوان کرد.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: با توجه به مصوبه مجلس، تاکیدات دولت و نیاز جامعه، شاهد ایجاد یک مرکز دانش بنیان با هدف اجرای پروژه های باکیفیت تر و ارزانتر و ارتقاء سطح کیفی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز نوآوری راه، ساختمان و شهرسازی کشور در شیراز افتتاح شد

نخستین مرکز نوآوری راه، ساختمان و شهرسازی کشور در شیراز افتتاح شد