مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:202023-02-23سياسي

صدور رتبه 400 هزار معلم در روزهای آینده


400 هزار رتبه معلمان آماده صدور است و در این زمینه تلاش می کنیم تا به آخر سال به این تعداد بیفزاییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف نوری ظهر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال اظهار کرد: قانون رتبه بندی معلمان با همکاری مجلس و تأیید شورای نگهبان و تلاش مؤثر دولت در حال اجرا است و ما قدردان دولت هستیم که این لایحه را به خاطر منابع زیاد پس نگرفت.

وی تصریح کرد: قرار است 38 هزار میلیارد تومان اعتبار رتبه بندی به شکل کامل به اجرای مرحله به مرحله این قانون اختصاص پیدا کند که رییس سازمان برنامه و بودجه نیز قبول کردند به جای 34 هزار میلیارد تومان، همان 38 هزار میلیارد تومان را برای اجرای این طرح اختصاص دهند.

وزیر آموزش و پرورش از سرعت گرفتن صدور احکام معلمان در قالب رتبه بندی خبر داد و گفت: 400 هزار رتبه آماده صدور است و مابقی احکام نیز به سرعت صادر می شود.

نوری از پرداخت 26 هزار میلیارد تومان در قالب قانون رتبه بندی به معلمان خبر داد و افزود: مابقی مبلغ نیز تا یک ماه آینده پرداخت خواهد شد تا معلمان معوقات خود را دریافت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر چند ممکن است امسال معلمان رتبه های حقیقی خود را دریافت نکنند اما از ابتدای سال آینده رتبه حقیقی معلمان اعمال شده و بر اساس آن مزایای رتبه بندی نیز به آنها پرداخت خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور رتبه 400 هزار معلم در روزهای آینده

صدور رتبه 400 هزار معلم در روزهای آینده