مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:202023-02-23سياسي

چشم و هم چشمی ها آفت زندگی امروز است


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه چشم و هم چشمی ها آفت زندگی امروز خانواده ها است، گفت: زوجین قناعت را جزو اصول زندگی خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی ظهر پنجشنبه در جشن ازدواج پاسداران سپاه قدس گیلان که به مناسبت روز پاسدار برگزار شد، اظهار کرد: زن و شوهر باید پشتیبان یکدیگر باشند و حریم یکدیگر را حفظ کرده و در جمع دیگران، کمالات یکدیگر را بازگو کنند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه زن و شوهر در زندگی پایبند به حجاب، عفاف و نماز سر وقت باشند، ادامه داد: در زندگی مشترک باید درک متقابل وجود داشته باشد و این درک متقابل برطرف کننده بسیاری از مشکلات می شود.

امام جمعه رشت به پایبندی ایرانی ها به خانه و خانواده اشاره کرد و گفت: به اذعان بسیاری از مسلمانان، مردان و زنان ایرانی اهل خانواده، زندگی و معنویت هستند و این از عنایات و برکات اسلام است.

وی خطاب به نوعروسانی که با یک پاسدار ازدواج کرده اند، اضافه کرد: پاسدار یک نظامی و فدایی انقلاب اسلامی و پاسدار این انقلاب است و انقلاب تا امروز در سایه زحمات نیروهای مسلح و پاسداران عزیز حفظ شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان ضمن تبریک روز جانباز به جانبازان سرافراز تصریح کرد: ما مدیون تلاش های سپاهیان هستیم و به تعبیر امام راحل اگر سپاه نبود، کشور نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم و هم چشمی ها آفت زندگی امروز است

چشم و هم چشمی ها آفت زندگی امروز است