مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-23سياسي

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به حکم «جمشید شارمهد»


معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: حکم جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر طبق قوانین و مقررات قضایی ایران و با طی فرایند دادرسی صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، کاظم غریب آبادی در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آلمان درباره صدور حکم اعدام سرکرده گروهک تروریستی تندر و اعلام اخراج دو دیپلمات ایرانی از این کشور، افزود: جمشید شارمهد یک تروریست است اما تروریست بودنش، مانع از برخورداری وی از دادگاه عادلانه نشده است.

وی گفت: شارمهد از دادرسی کاملا عادلانه و حق و حقوق قانونی بهره مند بوده و این حکم طبق مقررات قضایی ایران صادر شده و قابل فرجام خواهی است.

غریب آبادی ادامه داد: روی صحبت من با مقامات آلمانی و آمریکایی است، چون شارمهد تابعیت مضاعف دارد و ما تابعیت مضاعف را به رسمیت نمی شناسیم.

وی گفت: شارمهد تا پیش از دستگیری در آمریکا اقامت داشته و خودش بارها گفته تحت حمایت اف بی آی است و دست جمهوری اسلامی ایران به او نمی رسد.

دبیر سناد حقوق بشر تاکید کرد: شارمهد فقط در یک اقدام تروریستی در حسینیه سیدالشهدای شیراز در سال 87 ده ها نفر از مردم بیگناه، شامل زن وکودک را به شهادت رسانده است، آلمان چطور به خودش اجازه می دهد از یک تروریست دفاع و ایران را تهدید کند که حکم شارمهد را در مجامع بین المللی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به حکم «جمشید شارمهد»

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به حکم «جمشید شارمهد»