مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:102023-02-23دانش

آزمون جامع مهارت آموزان آموزش و پرورش در بوشهر برگزار شد


معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: آزمون جامع مهارت آموزان استخدامی 1400 و جاماندگان دوره های قبل در سالن ورزشی پردیس بنت الهدی صدر این دانشگاه برگزار شد.

- اکبر شیخیانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: 225 نفر از مهارت آموزان استخدامی 1400 و جاماندگان دوره های قبل واجد شرایط لازم در این آزمون شرکت داشتند.

معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: امورات لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن این آزمون با مدیریت ریاست دانشگاه و سایر عوامل مرتبط و با نظم بسیار مناسب به نحو احسن انجام و قبل از آزمون نیز چندین نشست هماهنگی برگزار شد.

شیخیانی بیان داشت: اطلاع رسانی لازم برای در مورد مراحل مختلف آزمون از کارت ورود به جلسه، محل آزمون و … توسط همکاران در حوزه آموزش، نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت مدیریت استانی و روابط عمومی از طریق سایت و کانال های رسمی دانشگاه در شبکه های اجتماعی به نحو مطلوب انجام شد.

وی تصریح کرد: مهارت آموزانی واجد شرکت در این آزمون اصلح هستند که توانسته اند حدنصاب های لازم در درس کارورزی و دروس فرهنگی را کسب کنند.

شیخیانی تاکید کرد: مهارت آموزانی که در آزمون فرهنگی 13 بهمن شرکت نکرده و یا موفق به کسب نمره قبولی در یک درس یا تمامی دروس نشده اند، آزمون جبرانی این دروس در روز سه شنبه نهم اسفند در سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون جامع مهارت آموزان آموزش و پرورش در بوشهر برگزار شد

آزمون جامع مهارت آموزان آموزش و پرورش در بوشهر برگزار شد