مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:052023-02-23اقتصادي

فاز دوم مرکز آموزش فنی و حرفه ای کارون تکمیل می شود


سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از تخصیص بیش از 4 میلیارد تومان برای تکمیل فاز دوم پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کارون خبر داد.

- شهرام ملایی هزاروندی با تاکید بر توسعه آموزش مهارتی در مناطق کمتر توسعه یافته از تخصیص بالاترین اعتبار در بین پروژه های فنی وحرفه ای برای ساخت و تکمیل فاز دوم پروژه مرکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان کارون خبر داد و اظهار کرد: اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 105 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی هایی سرمایه ای استانی و 3 درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی به این پروژه اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: اعتبار تخصیصی برای تکمیل فاز دوم پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کارون شامل ساخت کارگاه های آموزشی در قالب دو طبقه با چهار کارگاه آموزشی با متراژ یک هزار و 356 مترمربع شامل کارگاه آموزش عملی، کلاس های تئوری، انبار مرکزی، انبار کارگاه ها، رختکن کارآموزان، نمازخانه، سرویس بهداشتی، آبدارخانه و محوطه سازی است.

در حال حاضر پروژه دارای فوندانسیون و اسکلت فلزی در طبقه همکف است.

ملایی هزاروندی خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان تاکنون 38 درصد از اعتبارات مصوب سال 1401 را به عنوان اعتبار تخصیصی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دریافت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم مرکز آموزش فنی و حرفه ای کارون تکمیل می شود

فاز دوم مرکز آموزش فنی و حرفه ای کارون تکمیل می شود