مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 13:502023-02-23اقتصادي

مجوز ایجاد شهر ک های فناور در زنجان صادر شد


معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی با بیان اینکه زنجان توان استقرار صنایع با اولویت صنایع پاک را دارد، ابراز امیدواری کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی رسولیان معاون وزیر و مدیرعامل صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرای طرح توسعه 210 هکتاری شهرک شنعتی اشراق زنجان با تقدیر از تلاش های انجام شده در زنجان برای ایجاد ظرفیت مناسب در شهرک صنعتی اشراق اظهار کرد: زنجان توان استقرار صنایع با اولویت صنایع پاک را دارد.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی با ابراز امیدواری برای تامین زیرساخت های مورد نیاز طرح توسعه شهرک صنعتی اشراق زنجان طبق وعده  داده شد، افزود: مجوزهای لازم برای ایجاد شهرک های فناور اخذ شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس ظرفیت ها طرح توسعه شهرک صنعتی اشراق در سطحی بالاتر انجام خواهد شد، ادامه داد: طبق پیشنهاد ارائه شده امیدوارم یک مکانی برای ارائه محصولات شرکت های دانش بنیان ایجاد شود.

همچنین محسن عباسی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه توسعه این شهرک با توجه به ظرفیت های موجود در در زنجان در دستور کار قرار گرفته است، افزود:  این زمین با هدف استقرار صنایع پاک تخصیص یافته است: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز ایجاد شهر ک های فناور در زنجان صادر شد

مجوز ایجاد شهر ک های فناور در زنجان صادر شد