مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 13:502023-02-23اقتصادي

رشد 46 درصدی پرداخت زکات در سال جاری


مدیر کل کمیته امداد استان تهران از رشد 46 درصدی پرداخت زکات در سال جاری نسبت به سال گذشته در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالفضل پرپنچی در همایش علمی، فرهنگی و ترویجی زکات استان تهران با بیان اینکه زکات از واجباتی است که باید پرداخت شود، به میزان زکات جمع آوری شده در استان تهران اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در این بخش 94 میلیارد تومان نقد و غیرنقد جمع آوری شد که این رقم تا پایان بهمن به 156 میلیارد تومان رسیده است و شاهد رشد 46 درصدی در این بخش هستیم.

پرپنچی ادامه داد: انتظار داریم در بخش جمع آوری زکات، تمام مسئولان به ویژه روحانیون کمک کنند و با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان، از این فرصت استفاده شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران افزود: رقم جمع آوری شده زکات در استان تهران نسبت به استان های کشور بیشتر است اما ظرفیت بیشتری در استان وجود دارد و باید از آن استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه مبالغ جمع آوری شده بلافاصله در اختیار افراد شناسایی شده قرار می گیرد، گفت: زکات جمع آوری شده در هر منطقه در همان منطقه هزینه می شود.

پرپنچی تصریح کرد: در بحث زکات باید اقدامات فرهنگی و ترویجی انجام شود و باید از ظرفیت صدا و سیمای هر استان، رسانه ها و شبکه های اجتماعی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 46 درصدی پرداخت زکات در سال جاری

رشد 46 درصدی پرداخت زکات در سال جاری