مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 13:452023-02-23سياسي

حمایت قوه قضاییه از اقدام برای حفظ اراضی ملی و بیت المال


معاون اول قوه قضاییه با تاکید بر لزوم پایبندی همگانی به قوانین مربوط به حفظ اراضی ملی گفت: قوه قضاییه از اقداماتی که منجر به حفاظت از اراضی ملی و حقوق بیت المال شود، - حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد مصدق، معاون اول قوه قضاییه در گردهمایی سراسری نمایندگان حاکم شرع و مدیران جهاد کشاورزی و امور اراضی کشور بر لزوم پایبندی همگانی به قوانین مربوط به حفظ اراضی ملی و حقوق بیت المال تاکید کرد.

در این همایش معاون اول قوه قضاییه با تقدیر از اقدامات انجام شده در زمینه حفظ حقوق بیت المال ازجمله در حوزه اراضی گفت: در این گونه همایش ها باید یک ارزیابی دقیق از عملکردمان داشته باشیم تا در آینده بتوانیم بهتر عمل کنیم.

حجت الاسلام مصدق با اشاره به اهمیت موضوع زمین در کشور اذعان کرد: در سال تولید دانش بنیان هستیم، از این رو باید در حوزه های مختلف از جمله برای تضمین امنیت غذایی، تولید ثروت، جلوگیری از گسترش بی ضابطه شهرها و آثار آن تلاش مضاعفی داشته باشیم.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اصول مصرح قانونی گفت: هرگونه اقدامی که منجر به تخریب زمین شود، غیرقانونی و باعث به وجود آمدن مشکلات زیست محیطی می شود، بر این اساس نیازمند فرهنگ سازی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قوه قضاییه از اقدام برای حفظ اراضی ملی و بیت المال

حمایت قوه قضاییه از اقدام برای حفظ اراضی ملی و بیت المال