مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 13:312023-02-23اقتصادي

سیستان و بلوچستان پیشتاز پرداخت تسهیلات بانکی در طرح نهضت ملی مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی امروز در جلسه شورای تامین مسکن استان طرح نهضت ملی مسکن را از برنامه های مهم و حائز اهمیت دولت برشمرد و بر احداث واحدهای تولیدی جدید شن و ماسه و سایر مصالح مورد نیاز ساخت مسکن در استان، موظف شدن دستگاه های اجرایی بر فراهم کردن زیر ساخت ها نظیر آب، برق و گاز در محدوده واحدهای مسکونی با پیشرفت فیزیکی مناسب و همچنین پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به ویژه در مناطق روستایی تاکید کرد.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر 27 هزار و 134 واحد طرح نهضت ملی مسکن در این استان در دست ساخت است که با پیشرفت فیزیکی 56 درصدی بخش بزرگی از این پروژه ها در مراحل مختلف اجرایی اعم از فونداسیون، اسکلت، سفت کاری و نازک کاری قرار دارد.

عطاء اله اکبری اظهار داشت: استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان در طرح های نهضت ملی مسکن مورد تاکید است و توجه به کیفیت و اجرای دقیق و به موقع طرح های مسکن مد نظر قرار دارد.

وی بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه های خدمات رسان در خصوص اجرای طرح های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: امیدواریم دستگاه های مرتبط و خدمات رسان در اجرای طرح های مسکن پای کار باشند تا شاهد تحویل به موقع آنها به مردم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان پیشتاز پرداخت تسهیلات بانکی در طرح نهضت ملی مسکن

سیستان و بلوچستان پیشتاز پرداخت تسهیلات بانکی در طرح نهضت ملی مسکن