مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 13:252023-02-23سياسي

نظارت بر روند پاکسازی سواحل مازندران تشدید می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: نظارت و ارزیابی پاکسازی معابر، سواحل و رودخانه های استان تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا علیخانی ظهر پنجشنبه در بازدید از معابر شهرستان آمل با بیان اینکه نظارت و ارزیابی اجرای شیوه نامه ابلاغی پاکسازی معابر، سواحل و رودخانه های مازندران تشدید خواهد شد اظهار کرد: عمل به شیوه نامه ابلاغی منویات استاندار است و مسئولان شهرستان ها قرارگاه را تقویت کنند و عمل به دستورالعمل را جدی بگیرند.

وی با اشاره به اینکه حجم عظیمی از زباله و نخاله معابر مازندران برداشت و پاکسازی شده است، افزود: عملیات پاکسازی شهرستانها در حال اجرا است، اما نیاز است تا فرمانداران، شهرداران، بخشداران، دهیاران و راهداران تا پاکسازی نهایی فعال باشند.

معاون عمرانی استاندار مازندران اجرای این طرح را همراه با امتیاز دهی به فرماندار، بخشدار، شهردار و دهیار برتر خبر داد و تصریح کرد: در این بازدید علاوه بر تشکر از اقدامات شهرستان ها، نقاط ضعف ها نیز یادآوری شد تا ظرف چند روز آینده رفع شود.

علیخانی با بیان اینکه بازدید مجدد معابر شهرستان های استان در هفته آینده انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: باتوجه به تلاش مجموعه مدیریت شهرستان ها پیش بینی می شود که به زودی کار پاکسازی پایان پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر روند پاکسازی سواحل مازندران تشدید می شود

نظارت بر روند پاکسازی سواحل مازندران تشدید می شود