مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-23اقتصادي

شیراز برای جذب سرمایه گذار محدودیتی قائل نیست


رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر شیراز با تأکید بر اینکه در جذب سرمایه گذار هیچ محدودیتی نداریم، گفت: از سرمایه گذاران خرد و کلان داخلی و خارجی برای فائق آمدن بر مشکلات استقبال می کنیم.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر شیراز با تأکید بر اینکه در جذب سرمایه گذار هیچ محدودیتی نداریم، گفت: از سرمایه گذاران خرد و کلان داخلی و خارجی برای فائق آمدن بر مشکلات استقبال می کنیم.

علیرضا اسکندری در سومین دوره نشست های تخصصی آسیب شناسی، بررسی و رفع چالش ها و توسعه سرمایه گذاری در شیراز با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: نقطه قوت پروژه های سرمایه گذاری، مشارکت و همدلی مردم در ساخت آینده شیراز عزیز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، اسکندری با اشاره به لزوم آسیب شناسی در زمینه سرمایه گذاری و ضمن یادآوری اینکه برگزاری نشست های تخصصی در حوزه سرمایه گذاری راهگشا خواهد بود، افزود: در نشست های پیشین استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در حوزه سرمایه گذاری و آسیب شناسی آن به دقت مورد کالبدشکافی قرار گرفت و خروجی آن مصوباتی از سوی شورای اسلامی شهر شیراز بود.

اسکندری با اشاره به این موضوع که شورای اسلامی شهر دو وظیفه سیاستگذاری و نظارتی را بر عهده دارد، عنوان کرد: در انتهای پنل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز برای جذب سرمایه گذار محدودیتی قائل نیست

شیراز برای جذب سرمایه گذار محدودیتی قائل نیست